فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

طراحی سایت حرفه ای

قبل از هر چیزی شما به یک طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید. چرا طراحی سایت حرفه ای؟ چرا به عنوان اولین نکته؟ به این دلیل که شما باید سایتی داشته باشید که کاربر را به خودش جذب کند و باعث ماندگاری کاربر در سایت شود. در بهترین حالت سایت به قدری باید حرفه ای و خوب طراحی شود که سایت شما در ذهن مشتری ثبت شود که در آینده اگر به خدماتی مشابه سایتتان نیاز داشت اولین سایتی که به ذهن کاربر خطور کرد سایت شما باشد.
ببینید دوستان صادقانه به شما بگویم اگر شما در طراحی سایت خود حرفه ای عمل نکنید بهترین بازدید کنندگان را هم برای وب سایت خود جذب کنید کاربر با وب سایت شما به خوبی ارتباط برقرار نمی کند و به راحتی سایت شما را ترک می کند.

طراحی سایت حرفه ای یک سری اصول و قواعد دارد که باید در سایت پیاده سازی شود. در طراحی سایت حرفه ای حتما باید اصول UI و UX به خوبی طراحی و رعایت بشود. UI مخفف User Interface به معنی رابط کاربری و UX مخفف User Experience به معنی تجربه کاربری است. شما با پیاده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری صاحب یک سایت حرفه ای میشید که به خوبی کاربران رو جذب میکنه و باعث بازگشت مجدد بازدید کننده به سایت بشه.
بزودی مقاله ای رو در رابطه با UI/UX در سایت منتشر می کنیم و به طور کامل در اون مقاله توضیح میدیم که چطوری یک وب سایت طبق اصول رابط کاربری و تجربه کاربری داشته باشید.
اگر شما رابط کاربری و تجربه کاربری را در سایت خودتان به خوبی پیاده سازی کنید اولین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را به خوبی انجام داده اید.

سئو سایت

سئو سایت یکی از بهترین و مهم ترین روش های افزایش بازیدکنندگان سایت است. قبلا در مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ سئو را به زبانی ساده برای شما تعریف کردیم و برای شما به خوبی از اهمیت سئو صحبت کردیم و برخی نکات مهم سئو را هم به شما آموزش دادیم پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را بخوانید.  برای مطالعه این مقاله کلیک کنید.
به دلیل اینکه گوگل محبوب ترین موتور جستجو در سطح جهان است و بیش از 90 درصد مردم دنیا برای پیدا کردن نیاز های خود از گوگل استفاده می کنند. که البته این آمار استفاده از گوگل در ایران بیشتر است. به همین دلیل وب سایت هایی که بهینه سازی یا همان SEO را در سایت خود پیاده سازی می کنند می توانند بازدید کنندگان زیاد و هدفمندی را از گوگل به سمت سایت خود هدایت کنند.

وقتی که می خواهید سایت خود را برای موتور های جستجو به خصوص گوگل بهینه سازی کنید. در ابتدا یک سری کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را انتخاب می کنید که طبق کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت خود را بهینه کنید که بر اساس کلمات کلیدی انتخابی سایت شما در بالاترین نتایج گوگل به نمایش درآید. اگر سایت شما در صفحه اول در کلمه کلیدی انتخابی و مرتبط با سایت به نمایش درآید بیشتر دیده می شوید و بازدید کنندگان سایت شما روند صعودی خواهد داشت. معمولا بیش از 60 درصد کاربران بر روی 5 نتیجه اول جستجو کلیک می کنند پس اگر شما هم به خوبی سایت خود را سئو کنید می توانید بازدید کنندگان زیادی را از این طریق برای وب سایت خود جذب کنید.

بهترین بازدید کنندگانی که شما می توانید برای وب سایت خود جذب کنید چرا که بر اساس کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط با وب سایت شماست. در نتیجه این بازدیدکنندگان قطعا به خدمات وب سایت شما نیاز دارند که وارد سایت شما شده اند و از طرفی راحت تر و سریعتر به این کاربران می توانید محصولات و خدمات خود را بفروشید. اگر می خواهید سایت خود را به خوبی سئو کنید تیم دنیای وب می تواند در این زمینه به شما کمک کند می توانید از طریق صفحه سئو سایت اقدام کنید.
با پیاده سازی سئو و بهینه سازی در وب سایت خود دومین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را به خوبی انجام داده اید و یک قدم دیگر به هدف خودتان از وب سایت نزدیک تر شده اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد