X
تبلیغات
رایتل
چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 ق.ظ

بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

سیستم پایه فروش

  • مدیریت فروش
  • مدیریت سرنخهای فروش
  • مدیریت اطلاعات مشتریان (شرکتها و اشخاص )
  • مدیریت فرصتهای تجاری فروش
  • مدیریت مناطق فروش
  • پیش بینی فروش
  • تعریف و مدیریت تیمهای فروش
  • هدفگذاری فروش برای فروشندگان
  • مدیریت پیشنهادهای قیمت ( پیش فاکتورها )
  • مدیریت سفارشهای مشتری
  • مدیریت صورتحسابها ( فاکتورهای فروش )
  • مدیریت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مدیریت لیست قیمتهای محصولات و خدمات
  • مدیریت لیستهای تخفیف
  • پشتیبانی از واحدهای ارزی متفاوت

سیستم پایه مدیریت خدمات

  • مدیریت قراردادهای خدماتی (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
  • مدیریت درخواستهای مشتریان
  • مدیریت فعالیتهای خدماتی
  • زمانبندی ارائه خدمات به مشتری
  • مدیریت پایگاه دانش(Knowledge Base)
  • مدیریت جامع اسناد
  • ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
  • امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
  • مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
  • مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
  • ارائه بستر مبتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
  • مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
  • امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • و...

سیستم پایه بازاریابی

  • مدیریت لیست های بازاریابی
  • مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی
  • قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
  • مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
  • امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
  • مدیریت کمپین های بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
  • مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
  • امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
  • مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
  • مدیریت جامع اسناد سازمان
  • امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
  • کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • و...
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo