فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

سیستم پایه فروش

  • مدیریت فروش
  • مدیریت سرنخهای فروش
  • مدیریت اطلاعات مشتریان (شرکتها و اشخاص )
  • مدیریت فرصتهای تجاری فروش
  • مدیریت مناطق فروش
  • پیش بینی فروش
  • تعریف و مدیریت تیمهای فروش
  • هدفگذاری فروش برای فروشندگان
  • مدیریت پیشنهادهای قیمت ( پیش فاکتورها )
  • مدیریت سفارشهای مشتری
  • مدیریت صورتحسابها ( فاکتورهای فروش )
  • مدیریت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مدیریت لیست قیمتهای محصولات و خدمات
  • مدیریت لیستهای تخفیف
  • پشتیبانی از واحدهای ارزی متفاوت

سیستم پایه مدیریت خدمات

  • مدیریت قراردادهای خدماتی (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
  • مدیریت درخواستهای مشتریان
  • مدیریت فعالیتهای خدماتی
  • زمانبندی ارائه خدمات به مشتری
  • مدیریت پایگاه دانش(Knowledge Base)
  • مدیریت جامع اسناد
  • ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
  • امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
  • مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
  • مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
  • ارائه بستر مبتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
  • مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
  • امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • و...

سیستم پایه بازاریابی

  • مدیریت لیست های بازاریابی
  • مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی
  • قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
  • مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
  • امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
  • مدیریت کمپین های بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
  • مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
  • امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
  • مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
  • مدیریت جامع اسناد سازمان
  • امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
  • کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • و...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد