بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRMسیستم پایه فروش- مدیریت فروش
- مدیریت سرنخهای فروش
- مدیریت اطلاعات مشتریان (شرکتها و اشخاص )
- مدیریت فرصتهای تجاری فروش
- مدیریت مناطق فروش
- پیش بینی فروش
- تعریف و مدیریت تیمهای فروش
- هدفگذاری فروش برای فروشندگان
- مدیریت پیشنهادهای قیمت ( پیش فاکتورها )
- مدیریت سفارشهای مشتری
- مدیریت صورتحسابها ( فاکتورهای فروش )
- مدیریت اطلاعات محصولات و خدمات
- مدیریت لیست قیمتهای محصولات و خدمات
- مدیریت لیستهای تخفیف
- پشتیبانی از واحدهای ارزی متفاوت
سیستم پایه مدیریت خدمات- مدیریت قراردادهای خدماتی (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
- مدیریت درخواستهای مشتریان
- مدیریت فعالیتهای خدماتی
- زمانبندی ارائه خدمات به مشتری
- مدیریت پایگاه دانش(Knowledge Base)
- مدیریت جامع اسناد
- ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
- امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
- مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
- مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
- ارائه بستر مبتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
- امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
- مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
- امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
- قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
- امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
- قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
- امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
- و...
سیستم پایه بازاریابی- مدیریت لیست های بازاریابی
- مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی
- قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
- مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
- امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
- مدیریت کمپین های بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
- مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
- امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
- مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
- مدیریت جامع اسناد سازمان
- امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
- کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
- امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
- مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
- قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
- امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
- قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
- و...
|