امکانات نرم افزار CRM

امکانات نرم افزار CRM

بدیهی است که وجود مشتری عامل بقای هر شرکتی است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای هر کسب و کاری لازم است. با استفاده از CRM پرنیان که بر پایه CRM مایکروسافت و با قابلیت های ذیل ارایه می شود. می توانید نگاه جامع و دقیقی از شیوه ارتباط با مشتریان خود بدست آورید و آن را بهبود بخشید و نتیجه اقدامات خود را ارزیابی کنید.

  • در حوزه بازاریابی

    • تعریف کمپین های تبلیغاتی
    • تعریف لیست های بازاریابی
    • انجام و ثبت فعالیت های انبوه (مانند ارسال کاتالوگ برای 100 مشتری بالقوه)
    • تعریف محصولات
    • ثبت و تعریف بروشورهای فروش
  • در حوزه فروش

    • مدیریت اطلاعات مشتریان بالقوه
    • مدیریت اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی
    • مدیریت اطلاعات رقبا و تعیین اینکه کدام رقیب فرصت تجاری را برنده شده است.
    • ایجاد ارتباط بین مشتریان و تعریف نقش آن ها
    • ثبت کلیه فعالیت های صورت گرفته برای مشتری بالقوه و فعلی شامل ارسال نامه، تماس تلفنی، ارسال فکس، ارسال ایمیل
  • در حوزه خدمات پس از فروش

    • مدیریت انواع قرارداد
    • برنامه ریزی ارایه خدمات در تقویم فعالیت های خدماتی پرسنل بخش خدمات پس از فروش
    • مدیریت دانش در حوزه سوالات متداول و روش های پشتیبانی و ....
    • هدف گذاری در حوزه نحوه ارایه خدمات، رضایت مشتریان ، درآمد حاصله و غیره و سنجش آن
  • مدیریت کاربران

    • امکان مدیریت دسترسی به اطلاعات در سطح کاربر ایجاد کننده آن
    • امکان تعریف واحدهای سازمانی و تعریف دسترسی کاربران در حوزه واحد خود
    • قابلیت تعریف نقش های مختلف و انتساب کاربران به نقشه یا نقش های مناسب
    • امکان کنترل کامل دسترسی کاربران به امکانات و داده ها
  • گزارشات

    • قابلیت تعریف داشبوردهای مدیریتی در سطوح مختلف
    • وجود گزارشات آماده شده لیستی و چاپی در بخش های مختلف سیستم
    • مجهز به گزارش ساز Microsoft Report Builder و امکان ایجاد گزارشات متنوع و پارامتری
  • یکپارچگی با آفیس

    • امکان استفاده همزمان به صورت وب و یا به شکل افزونه در Microsoft Outlook
    • پشتیبانی از دسترسی آفلاین به اطلاعات در Outlook
    • قابلیت Map شدن و همگام شدن امکانات Outlook نظیر تقویم، وظایف، دفترچه تلفن با CRM
    • امکان ارسال مستقیم ایمیل ها به مشتریان از محیط CRM
    • قابلیت تهیه متن نامه های تبلیغاتی با کمک امکانات Word Mail Merge
    • امکان تنظیم زمان هشدار برای وظایف و نمایش آلارم توسط Outlook
  • سایر ویژگی ها

    • مجهز به نسخه موبایل برای استفاده در گوشی های هوشمند و تبلت ها
    • امکان صادر کردن اطلاعات به فرمت هایی نظیر Excel و Word
    • امکان استفاده از مایکروسافت شیرپوینت به عنوان ابزار مدیریت مستندات مشتریان
    • امکان اتصال به سیستم تلفنی سازمان و نمایش تاریخچه تماس های مشتریان
    • پشتیبانی از مرورگرهای IE, Firefox و