امکانات نرم افزار CRMبدیهی است که وجود مشتری عامل بقای هر شرکتی است. سیستم مدیریت ارتباط
با مشتری برای هر کسب و کاری لازم است. با استفاده از CRM پرنیان که بر
پایه CRM مایکروسافت و با قابلیت های ذیل ارایه می شود. می توانید نگاه
جامع و دقیقی از شیوه ارتباط با مشتریان خود بدست آورید و آن را بهبود
بخشید و نتیجه اقدامات خود را ارزیابی کنید.
در حوزه بازاریابی
- تعریف کمپین های تبلیغاتی
- تعریف لیست های بازاریابی
- انجام و ثبت فعالیت های انبوه (مانند ارسال کاتالوگ برای 100 مشتری بالقوه)
- تعریف محصولات
- ثبت و تعریف بروشورهای فروش
در حوزه فروش
- مدیریت اطلاعات مشتریان بالقوه
- مدیریت اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی
- مدیریت اطلاعات رقبا و تعیین اینکه کدام رقیب فرصت تجاری را برنده شده است.
- ایجاد ارتباط بین مشتریان و تعریف نقش آن ها
- ثبت کلیه فعالیت های صورت گرفته برای مشتری بالقوه و فعلی شامل ارسال نامه، تماس تلفنی، ارسال فکس، ارسال ایمیل
در حوزه خدمات پس از فروش
- مدیریت انواع قرارداد
- برنامه ریزی ارایه خدمات در تقویم فعالیت های خدماتی پرسنل بخش خدمات پس از فروش
- مدیریت دانش در حوزه سوالات متداول و روش های پشتیبانی و ....
- هدف گذاری در حوزه نحوه ارایه خدمات، رضایت مشتریان ، درآمد حاصله و غیره و سنجش آن
مدیریت کاربران
- امکان مدیریت دسترسی به اطلاعات در سطح کاربر ایجاد کننده آن
- امکان تعریف واحدهای سازمانی و تعریف دسترسی کاربران در حوزه واحد خود
- قابلیت تعریف نقش های مختلف و انتساب کاربران به نقشه یا نقش های مناسب
- امکان کنترل کامل دسترسی کاربران به امکانات و داده ها
گزارشات
- قابلیت تعریف داشبوردهای مدیریتی در سطوح مختلف
- وجود گزارشات آماده شده لیستی و چاپی در بخش های مختلف سیستم
- مجهز به گزارش ساز Microsoft Report Builder و امکان ایجاد گزارشات متنوع و پارامتری
یکپارچگی با آفیس
- امکان استفاده همزمان به صورت وب و یا به شکل افزونه در Microsoft Outlook
- پشتیبانی از دسترسی آفلاین به اطلاعات در Outlook
- قابلیت Map شدن و همگام شدن امکانات Outlook نظیر تقویم، وظایف، دفترچه تلفن با CRM
- امکان ارسال مستقیم ایمیل ها به مشتریان از محیط CRM
- قابلیت تهیه متن نامه های تبلیغاتی با کمک امکانات Word Mail Merge
- امکان تنظیم زمان هشدار برای وظایف و نمایش آلارم توسط Outlook
سایر ویژگی ها
- مجهز به نسخه موبایل برای استفاده در گوشی های هوشمند و تبلت ها
- امکان صادر کردن اطلاعات به فرمت هایی نظیر Excel و Word
- امکان استفاده از مایکروسافت شیرپوینت به عنوان ابزار مدیریت مستندات مشتریان
- امکان اتصال به سیستم تلفنی سازمان و نمایش تاریخچه تماس های مشتریان
- پشتیبانی از مرورگرهای IE, Firefox و
|