مزایای نرم افزار CRM

مزایای نرم افزار CRM

انعطاف پذیری بالا

قابلیت سفارشی سازی و تطبیق با نیازهای سازمان یکی از اصلی ترین ویژگی های CRM می باشد. امکاناتی نظیر افزودن فیلد اطلاعاتی به فرم ها، تعریف موجودیت های جدید، ایجاد گزارش، ساخت گردش کارهای متنوع در کنار قابلیت های برنامه نویسی بر پایه SDK، شرایطی را فراهم آورده است که به میزان زیادی می توان قابلیتهای CRM را با نیازمان سازمان منطبق ساخت.

یکپارچگی کامل با outlook

یکپارچگی کامل نرم افزار CRM با Outlook امکان دسترسی به همه امکانات CRM را از طریق Outlook فراهم می کند. و بدین ترتیب کاربر می تواند از رابط کاربری واحد Outlookبرای کار با ایمیل ها، جلسات، وظایف، CRM و اتوماسیون اداری استفاده نماید.

مجهز به داشبورد

با استفاده از نرم افزار CRM امکان ساخت چارت ها و داشبوردهای متنوعی بر اساس داده های CRM وجود دارد. مواردی چون پیش بینی فروش، الگوهای خرید مشتریان، تاریخچه فروش و ... برای شفاف سازی شاخص های کلیدی عملکرد بر روی حوزه های مختلف اطلاعات مشتریان

نسخه موبایل

نرم افزار CRM جز معدود برنامه هایی است که دارای رابط کاربری مطابق با موبایل ها و تبلت ها می باشد. که این قابلیت در ترکیب با ویژگی پشتیبانی از مرورگرهای مختلف امکان استفاده از نرم افزار را در هر مکانی و با هر وسیله ای اعم از پی سی، لپ تاپ، موبایل و تبلت را فراهم می کند.

نسخه آفلاین

یکی از ویژگی های فوق العاده نرم افزار CRM امکان استفاده از آن به صورت آفلاین است. این ویژگی باعث می شود در زمان هایی که در جلسه خارج از شرکت هستید و یا ماموریت کاری دارید و به شبکه و یا اینترنت دسترسی ندارید باز هم بتوانید از قابلیت ها و اطلاعات CRM استفاده نمایید.

گردش کار

با ویژگی گردش کار نرم افزار CRM می توانیم فرآیندهای کسب وکار در حوزه ارتباط با مشتری را طراحی و توسعه دهیم. بهترین نوع استفاده از این قابلیت برای مکانیزه کردن فعالیت هایی است که در پی وقوع یک رویداد بایستی انجام شوند و ممکن است کاربر انسانی آن را فراموش نماید. به عنوان مثال زمانی که برای یک مشتری فاکتوری در سیستم صادر می شود انتظار داریم به صورت خودکار یک نسخه از طریق ایمیل برای وی ارسال شود. و همچنین پیامکی برای اطلاع رسانی نیز برای وی فرستاده شود و در نهایت قراردادی در CRM ثبت شود تا خدمات پس از فروش به این مشتری بر اساس آن توسط پشتیبانی انجام شود. تمامی این فعالیت ها را با طراحی یک گردش کار انجام می شود.

فرم ساز

به منظور تطبیق ویژگی های نرم افزار CRM بر نیازها و خواسته های سازمان می توان موجودیت های (فرم های) موجود را تغییر داد و یا موجودیت های جدیدی تعریف کرد. در تعریف متادیتا (فیلدها) علاوه بر تعیین نوع داده مانند رشته ای، عددی، تاریخ و ... می توان قوانینی نیز تعریف نمود مثلا برخی از فیلدها فقط یک بار قابل نوشتن هستند مانند شماره سفارش و یا بعضی دیگر فقط خواندنی هستند.

گزارش ساز

نرم افزار CRM با Reporting service مایکروسافت کاملا یکپارچه می باشد و می توان گزارشات متنوعی با استفاده از Report Builder طراحی نمود و در سیستم قرار داد.