روش هایی برای ارتقاء بهره وری تجارت با استفاده از مایکروسافت CRM

مایکروسافت crm

امروزه تجارت دائما در حال تغییر است . مشتریان، شرکاء و سرمایه گذاران شما ، همگی تصویری از چگونگی نتیجه در سر دارند. اگرچه شاید ایده واضحی از منطق پشت عملیات نداشته باشند ، این موضوع آن ها را از ایده پردازی و بالا بردن سطح استانداردهایشان باز نمی دارد. در واقع اگر شما انتظاراتشان را برآورده نسازید ، تجارتشان را در جای دیگر و با همکاری رقیبان شما انجام خواهند داد.
در این مقاله چهار روش برای جلوگیری از رخداد این سناریو نامطلوب و ارتقاء بهره وری تجارت با استفاده از نرم افزار CRM بیان شده است. بنابراین می توانید مشتریان، شرکاء، سرمایه گذاران و کارمندان خود را خوشحال نگهدارید و پتانسیل تجارتتان را افزایش دهید.

1.    در صورت نیاز به کارمندانتان اختیار دهید. به فروشندگان خود درباره برخورد با مشتری اختیار دهید. حال می توانند طوری که خودشان ترجیح می دهند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.  اگر توانایی جلوگیری از برخوردهای ناشیانه با مشتریان را داشته باشند ، این موضوع به شدت بهره وری را افزایش می دهد. اکنون می توانید دست از تعقیب مشتریان بکشید و وقتی درباره حساب مشتریان سوالی دارید ایمیلی برایشان ارسال کنید. سازماندهی شده بمانید و به فروشندگان خود کمک کنید تا فرآیند فروش ساده سازی شود.
2.    فروشندگان خود را با ابزار هوشمند ، یکپارچه و آشنا پشتیبانی کنید. اگر از نظر کارمندانتان ابزارهای مایکروسافت CRM مفید و ساده هستند، نباید در استفاده از آن مشکلی وجود داشته باشد. وقتی کارمندانتان با استفاده از مایکروسافت CRM راحت هستند، خودکار سازی فرآیند های تکراری باید واقعا ساده باشند، بنابراین می توانند وقت خود را در مدیریت ارتباط با مشتری سپری کنند.
3.    جریان کار و مدیریت زمان را بهبود بخشید. همانطور که می دانید در محیط کاری زمان هزین�� است. بنابر این اگر شما بیشترین زمان سپری شده خود را مفید سازید، سود را نیز به حداکثر خواهید رساند. وقتی شما برای سعی در یادآوری مشتریان و جزئیات حساب و یا فرآیند های تکراری وقت صرف نکنید و در عوض به مایکروسافت CRM اجازه دهید تا این کارها را برایتان انجام دهد، شما موثرترین استفاده از زمان خود را برده اید و جریان کاری خود را بهبود بخشیده اید.
4.    درک بهتر رفتار مشتری و با استفاده از اطلاعات مشتریان و آنالیزها. اگر توانایی به کارگیری مایکروسافت سی آر ام و دنبال کردن اینکه مشتریانتان جه می کنند، چکونه خرید می کنند و...را دارید ، می توانید بینش های تجاری مهمی رسم کنید تا در گرفتن تصمیمات استراتزیک کمکتان کند. بر کسی پوشیده نیست که این یکی از اهداف اصلی است. پس چرا برای رسیدن به این هدف از مایکروسافت crm استفاده نکنیم؟