بدیهی است که وجود مشتری عامل بقای هر شرکتی است. سیستم مدیریت ارتباط
با مشتری برای هر کسب و کاری لازم است. با استفاده از CRM پرنیان که بر
پایه CRM مایکروسافت و با قابلیت های ذیل ارایه می شود. می توانید نگاه
جامع و دقیقی از شیوه ارتباط با مشتریان خود بدست آورید و آن را بهبود
بخشید و نتیجه اقدامات خود را ارزیابی کنید.
در حوزه بازاریابی
تعریف کمپین های تبلیغاتی
تعریف لیست های بازاریابی
انجام و ثبت فعالیت های انبوه (مانند ارسال کاتالوگ برای 100 مشتری بالقوه)
تعریف محصولات
ثبت و تعریف بروشورهای فروش
در حوزه فروش
مدیریت اطلاعات مشتریان بالقوه
مدیریت اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی
مدیریت اطلاعات رقبا و تعیین اینکه کدام رقیب فرصت تجاری را برنده شده است.
ایجاد ارتباط بین مشتریان و تعریف نقش آن ها
ثبت کلیه فعالیت های صورت گرفته برای مشتری بالقوه و فعلی شامل ارسال نامه، تماس تلفنی، ارسال فکس، ارسال ایمیل
در حوزه خدمات پس از فروش
مدیریت انواع قرارداد
برنامه ریزی ارایه خدمات در تقویم فعالیت های خدماتی پرسنل بخش خدمات پس از فروش
مدیریت دانش در حوزه سوالات متداول و روش های پشتیبانی و ....
هدف گذاری در حوزه نحوه ارایه خدمات، رضایت مشتریان ، درآمد حاصله و غیره و سنجش آن
مدیریت کاربران
امکان مدیریت دسترسی به اطلاعات در سطح کاربر ایجاد کننده آن
امکان تعریف واحدهای سازمانی و تعریف دسترسی کاربران در حوزه واحد خود
قابلیت تعریف نقش های مختلف و انتساب کاربران به نقشه یا نقش های مناسب
امکان کنترل کامل دسترسی کاربران به امکانات و داده ها
گزارشات
قابلیت تعریف داشبوردهای مدیریتی در سطوح مختلف
وجود گزارشات آماده شده لیستی و چاپی در بخش های مختلف سیستم
مجهز به گزارش ساز Microsoft Report Builder و امکان ایجاد گزارشات متنوع و پارامتری
یکپارچگی با آفیس
امکان استفاده همزمان به صورت وب و یا به شکل افزونه در Microsoft Outlook
پشتیبانی از دسترسی آفلاین به اطلاعات در Outlook
قابلیت Map شدن و همگام شدن امکانات Outlook نظیر تقویم، وظایف، دفترچه تلفن با CRM
امکان ارسال مستقیم ایمیل ها به مشتریان از محیط CRM
قابلیت تهیه متن نامه های تبلیغاتی با کمک امکانات Word Mail Merge
امکان تنظیم زمان هشدار برای وظایف و نمایش آلارم توسط Outlook
سایر ویژگی ها
مجهز به نسخه موبایل برای استفاده در گوشی های هوشمند و تبلت ها
امکان صادر کردن اطلاعات به فرمت هایی نظیر Excel و Word
امکان استفاده از مایکروسافت شیرپوینت به عنوان ابزار مدیریت مستندات مشتریان
امکان اتصال به سیستم تلفنی سازمان و نمایش تاریخچه تماس های مشتریان
سلام.ممنون از مطالبتون.اگه در مورد OALP مطب بذارید ممنون میشم