فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

آخرین دستاورد فناوری اطلاعات

Microsoft Dynamics CRM

​Microsoft Dynamics CRM یک نرم افزار crm ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. هدف اصلی از تولید این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد اما معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن باعث شده است که در حال حاضر مایکروسافت از این محصول به عنوان بستر XRM نام برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای تولید برنامه های مبتنی بر وب مختلفی استفاده کرده اند.

ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش در دینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند. و یک سازمان را قادر می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولین تماس تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت نماید.
 
رابط کاربری Microsoft Dynamics CRM شبیه به اوتلوک طراحی شده است. این طراحی در کنار یکپارچگی و همبستگی کامل بین Dynamics CRM، اوتلوک و دیگر ابزارهای مجموعه آفیس. شرایطی را ایجاد می کند تا کاربران با سرعت و کارایی بالا سیستم را در امور روزانه خود به کار گیرند و هزینه های آموزش و استقرار کاهش یابد.
ویژگیهای اصلی
 
بازاریابی: داشتن دید روشن تری از مشتریان و بازاریابی آگاهانه تر
 
لیست مشتریان را به چند گروه مناسب بخش بندی کنید و سپس با استفاده از مدل گردش کار- محور به بازاریابی برای یک یا چند بخش مشخص از مشتریان بپردازید. دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:
    • تقسیم بندی مشتریان 
    • برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و اجرای آنها
    • پالایش اطلاعات
    • تحلیل و گزارش گیری
    • ابزارهای تعاملی فروش و بازاریابی
    • به اشتراک گذاری اطلاعات
    •  فروش: سرنخ های فروش بیشتری به دست آورید و قراردادهای بیشتری ببندید
       
      دسترسی به همه اطلاعات مشتریان به صورت آنلاین یا آفلاین به پرسنل فروش کمک می کند که از همه جا به اطلاعات سرنخ های فروش، فرصت های تجاری به صورت بلادرنگ دسترسی داشته باشند. دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:
        • مدیریت سرنخ های و فرصت های تجاری
        • مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی
        • ناحیه بندی و مدیریت آنها
        • پیش بینی و تحلیل فروش
        • دسترسی آفلاین به اطلاعات و دسترسی از طریق موبایل و تبلت
        • دسترسی سریع به محصولات، قیمت ها و پیش فاکتورها

      خدمات پس از فروش: خدمات بهتر و بیشتری برای مشتریان فراهم کنید

       
      پاسخگویی سریعتر به مشکلات مطرح شده توسط مشتری و بهبود توان واحد پشتیبانی از طریق ردیابی سریع مشکلات و پاسخگویی دقیق باعث ایجاد سود در درازمدت می شود. . دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:
        • مدیریت قراردادهای مشتریان
        • مدیریت تعاملات و مشکلات مطرح شده
        • مدیریت بندهای قرارداد مشتریان
        • مدیریت پایگاه دانش
        • برنامه ریزی ارایه خدمات
        • گردش کار بین تیم ها و گروههای کاری
        • گزارش و تحلیل خدمات
       اجزای اصلی بستر Dynamics CRM موارد ذیل هستند:
        • پایگاه داده SQL Server
        • وب سرویس ها
        • سیستم سرویس ها مانند سرویس گردش کار، سرویس متادیتا و سرویس یکپارچه سازی
        • پردازش گر پرس و جو ها
        • پرس و جوهای امن مبتنی بر XML برای حفاظت از پایگاه داده فیزیکی
        • پلاگین برای توسعه منطق کسب و کار
        • سرویس گزارش ساز

       

      زمانی که در حال توسعه یک برنامه بر پایه Dynamics CRM هستید می توانید از وب سرویس ها برای ارتباط با لایه های زیرین بستر استفاده کنید.

      مزایای تجاری
       مزایای استفاده از Microsoft CRM برای کسب و کار شما چیست؟ در اینجا به ده دلیل اصلی برای استفاده از Microsoft CRM اشاره می کنیم:
       
      1-    امکان استفاده از تمامی امکانات Microsoft CRM به صورت کامل در محیط مایکروسافت آفیس و  اوتلوک
      2-    ذخیره سازی و نگهداری تمامی اطلاعات مشتریان در یک محل
      3-    فراهم کردن امکان شناخت رفتار مشتریان
      4-    افزایش امنیت در ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات مشتریان
      5-    راه اندازی و استفاده از آن ساده و سریع است
      6-    همراه با رشد و توسعه کسب و کار شما، Microsoft CRM نیز رشد می کند
      7-    امکان ارسال و دریافت فاکس را بدون نیاز به دستگاه فاکس فراهم می کند
      8-    نگهداری از آن آسان است
      9-    انعطاف پذیری بالایی برای هماهنگ شدن با نیازهای سازمان شما دارد
      10-    ابزارهای مناسبی برای انتقال اطلاعات موجود به Microsoft CRM در اختیار قرار می دهد.
       
      چرا توصیه می شود نرم افزار CRM فعلی خود را  با Microsoft CRM جایگزین کنید؟
      امکانات تعاملی، قابلیت یکپارچه شدن با دیگر نرم افزارها، مخصوصا نرم افزارهای پر کاربرد و همه گیر آفیس و  توانایی فوق العاده در مکانیزاسیون فرآیندهای کسب و کار دلایل اصلی این پیشنهاد است. همچنین مایکروسافت یک برنامه سرمایه گذاری دراز مدت برای ادغام هر چه بیشتر Dynamics CRM با آفیس و شیرپوینت و دیگر تکنولوژی های مایکروسافت که مشتریان قبلا آن ها را در اختیار داشته اند برنامه ریزی کرده است. از این رو استفاده از Dynamics CRM آینده روشن تری نسبت به بقیه محصولات دارد.
داینامیک CRM برای فروش
 با استفاده صحیح از قابلیت های Microsoft CRM در حوزه فروش ، مدیریت فروش سازمان و شرکت خود را بهبود بخشید.
 
• افزایش موفقیت های فروش
 مدیریت سرنخ ها و فرصت های تجاری،  قابلیت سفارشی سازی گردش کارها در مکانیزه کردن فرآیندهای فروش، امکان ایجاد پیش فاکتور، و مدیریت سفارشات همگی در کوتاه کردن چرخه فروش و افزایش فروش های موفق بسیار موثر است.
 
• مدیریت ساده کارها
 یکپارچگی کامل قابلیت های CRM و ادغام شدن آنها با قابلیتهای پایه Outlook امکان مدیریت ایمیل ها، قرار های ملاقات، وظایف و تماسها را از طریق یک برنامه واحد فراهم می آورد.
 
• شناخت نیازهای مشتریان
 گزارشات جامع CRM امکان پیش بینی فروش، سنجش فعالیتهای کسب و کار و ره گیری موفقیت های فروش را ممکن می سازد
 
• بهبود کیفیت فروش
 برای اینکه بتوانیم زمان فروش را برای سرنخ های مناسب تر استفاده کنیم. CRM با استفاده از سیستم گردش کار قدرتمندش امکان مکانیزاسیون فعالیتهای فروش را ایجاد می کند.
 
• ایجاد روابط بهتر
 یک دید متمرکز، متناسب شده از اطلاعات مشتریان، تاریخچه فعالیتها، روابط بین آنها در dynamic CRM ایجاد کنید تا درک دقیق تری از نیازهای مشتریان بدست آورید.
 
• دسترسی به اطلاعات حتی دور از دفتر کار
 به تمام قابلیت ها و اطلاعات CRM به صورت آنلاین و یا به صورت آفلاین و از طریق Outlook دسترسی دارید؛ و می توانید از هر مکانی و با ابزارهای چون تبلت و گوشی نیز از سیستم استفاده نمایید.
 
• اشتراک گذاری اطلاعات
 ماژول های یکپارچه امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین اعضای تیم و واحد سازمانی را فراهم می آورد.
 
 
 داینامیک CRM برای بازاریابی
 از طریق مکانیزاسیون فرآیندها، پرورش ارتباطات، هدف گذاری تعاملات و مشاهده سریع آنالیز تلاشهای خود، فرصتهای تجاری شرکت خود را به حداکثر برسانید. شناسایی ، اجرا و تکرار طرح های بازاریابی موثر در کانال های متعدد فروش از طریق یک رابط کاربری واحد، امکاناتی است که Microsoft CRM برای شما فراهم می کند.
 
قابلیت های ماژول بازاریابی داینامیک CRM امکان زمانبندی و رهگیری فعالیتهای کمپین های تبلیغاتی و اندازه گیری میزان کارایی این کمپین ها را فراهم می کند. ترکیب ویژگی های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش کمک می کند تا با اطلاعات به روز شده مشتریان کار کنید و بنابراین در هنگام مذاکره با مشتریان یک تیم حرفه ای،سازمان یافته و مطلع جلوه کنید.
 
Microsoft CRM ابزارهای اختصاصی را برای تیم بازاریابی فراهم آورده است که استفاده از آنها اجازه می دهد که:
 
•    تماس با بهترین مشتریان با تبلیغات هدفمند و ارتباطات ایمیلی
 
•    راه اندازی و اجرای سریع کمپین های فروش با حداقل تلاش
 
•    اجرای کمپین های بزرگ و پیچیده
 
•    ارسال ایمیل های انبوه برای مشتریان و رهگیری همه پاسخ ها
 
 
داینامیک CRM برای خدمات پس از فروش
 جایگاه مشتریان خود را از طریق در اختیار گرفتن ابزار Dynamic CRM ارتقا دهید و امکان کسب تجربه خدمات استثنایی را برای ایشان فراهم آورید.
 
Microsoft Dynamics CRM مجموعه ای از امکانات را در اختیار قرار می دهد که استفاده از آنها به پرسنل خدمات پس از فروش شما امکان رهگیری درخواست های مشتریان، مدیریت مسائل مربوط به پشتیبانی از شروع تماس مشتری تا رفع موفقیت آمیز آن و کسب رضایت مشتری را ممکن می سازد.
 
با ابزارهای آشنا کار کنید
می دانیم Microsoft CRM از طریق outlook نیز قابل استفاده است. لذا تیم بازاریابی و فروش سازگاری فوق العاده ای را در استفاده از نرم افزارMicrosoft CRM مشاهده می کنند. رابط کاربری همانی است که هر روز برای چک کردن ایمیل ها از آن استفاده می کرده ایم.
 
اطمینان حاصل کنید که خدمات کارآمد به مشتریان ارایه می کنید
از طریق صف های مسیریابی خودکار موارد پشتیبانی  را انتساب داده، مدیریت کرده و حل کنید. همچنین با استفاده از قابلیت های ذکر شده همراه با مدیریت موارد، ردیابی ارتباطات و پاسخگویی خودکار به ایمیل ها امکان دریافت درخواست های بیشتر توسط نیروهای محدود تر را فراهم کنید.
 
نیازهای مشتریان را درک کنید
Microsoft CRM گزارشاتی در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن می توانید درخواست ها و مواردی که عموما به پشتیبانی اعلام می شوند را شناسایی کنید و از طریق آن نیازهای مشتریان را ارزیابی کرده و میزان اثربخشی خدمات پشتیبانی را ارزیابی کنید.
 
اطلاعات را به آسانی به اشتراک گذارید
مشتریان برتر خود را شناسایی کنید و خدمات مورد نیاز آن ها را در اولویت قرار دهید. همچنین یک پایگاه دانش مشترک از خدمات پشتیبانی که به صور معمول رخ می دهند، ایجاد کنید. و با استفاده از قابلیت جستجو در آن به سرعت مشکلات مشتریان را مرتفع نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد